Direktlänk till inlägg 20 augusti 2014

Kväll nr2

Av natalie lindblom - 20 augusti 2014 22:54

Hallu, blev lite sent inlägg ikväll. Varit en skön kväll med mat från McD och mys framför idol. Hann även se en film som jag tipsar om (endless love). Sen släppte jag ut pepsi i trädgården ett tag & så glad över att vi inte fått några läxor en då har man mkt mer tid efter skolan till andar saker. På tal om pepsi, är jag och min mamma ute efter en isolerad ute bur till Pepsi. Hösten kom så fort så han flyttade in igår men måste ut fort för det första kommer vår hund hem i helgen eller nästa vecka & om han ska klara vintern måsta han va ute i början för att få sin vinter päls så om nån har nåt tips om vart jag kan få tag på en bra bur eller har nån till salu så kan ni kika eller skriva i kommentarna. Min kik är natalielindblom. Hörs imon hade tänkt att jag alltid har med en bild på min frukost i morgon inlägget ??

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av natalie lindblom - 26 augusti 2014 07:13


God morgon, idag va frukosten serverad när jag kom upp. Va sjuk igår oxå men ska gå i skolan idag. Så ära ganska sen hörs. ? Äpple, fläder Yoggi & juice ?? ...

Av natalie lindblom - 25 augusti 2014 07:11


Godmorgon, nu sitter jag & äter frukost blev en lite lyxigare frukost av mamma efter som att jag har varit sjuk & ibte riktigt frisk en. Men hör kommer min frukost. Så hörs vi sen. ? Blåbärssoppa, kannelknäckebröd & fil med choklad puffar?? ...

Sry

Av natalie lindblom - 24 augusti 2014 21:35


Hejsan, verkligen jätte ledsen för att jag inte har bloggat men har varit sjuk & min mobil har inte funkat så bra. Men har bestämt att jag ska gå i skola imon det ä ju andra veckan & vill inte missa nåt. Men är fortfarande förkyld & och har ont i huv...

Av natalie lindblom - 22 augusti 2014 23:18

Hejsan, jätte ledsen för att jag inte har hunnit blogga idag. För sov mig i morse.... Första fredag morgonen i skolan är alltid lika trög. Efter skolan har jag oxå haft fullt upp. Men nu har jag kollar på en film med pappa & Victor, sen duschat & fix...

Av natalie lindblom - 21 augusti 2014 22:44

Hejsan alla, i dag har det varit en ganska normal dag för mig igen. När jag kom hem från skola va jag med några kompisar: Tyra, axel & Julle. Vi typ gjorde det vanliga sen gjorde jag lite videos som kommer upp på vfm imon. Följ mig gärna där heter:na...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards