Alla inlägg den 20 augusti 2014

Av natalie lindblom - 20 augusti 2014 22:54

Hallu, blev lite sent inlägg ikväll. Varit en skön kväll med mat från McD och mys framför idol. Hann även se en film som jag tipsar om (endless love). Sen släppte jag ut pepsi i trädgården ett tag & så glad över att vi inte fått några läxor en då har man mkt mer tid efter skolan till andar saker. På tal om pepsi, är jag och min mamma ute efter en isolerad ute bur till Pepsi. Hösten kom så fort så han flyttade in igår men måste ut fort för det första kommer vår hund hem i helgen eller nästa vecka & om han ska klara vintern måsta han va ute i början för att få sin vinter päls så om nån har nåt tips om vart jag kan få tag på en bra bur eller har nån till salu så kan ni kika eller skriva i kommentarna. Min kik är natalielindblom. Hörs imon hade tänkt att jag alltid har med en bild på min frukost i morgon inlägget ??

Av natalie lindblom - 20 augusti 2014 16:39

Hejsan svejsan, idag har varit en helt vanlig dag typ. Stiga up, äta frukost, gå till skolan, hemska lektioner, sen hem & nu myser jag med min kanin med en sovande bror brevid mig i soffan. Men ska ju blogga lite till idag inana jag går & lägger mig & sånt. Som ni nog märkt bloggar jag minst 3 gånger per dag kommer kanske bli ett lite mera, hade tänk att göra tips inlägg varannan dag. Men hörs senare ?

Av natalie lindblom - 20 augusti 2014 07:21

Hejsan, nu är klockan 07:19 sitter och äter frukost med mamma. Ska snart till skolan andra dagen vilket betyder att det pr första dagen med riktiga lektioner. Segt!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards