Alla inlägg den 21 augusti 2014

Av natalie lindblom - 21 augusti 2014 22:44

Hejsan alla, i dag har det varit en ganska normal dag för mig igen. När jag kom hem från skola va jag med några kompisar: Tyra, axel & Julle. Vi typ gjorde det vanliga sen gjorde jag lite videos som kommer upp på vfm imon. Följ mig gärna där heter:nattahorse ett gammalt konto som ni förstår på namnet. Sen åt vi tacos och sen va det kväll typ. Har en ganska jobbig vecka framför mig, min mamma som jag bor hos de här 2 veckorna ska åka till min morfar som är döende och tyvärr har ba nån vecka kvar FUCK CANCER ? och det krockar me att hunden kommer och skolan. Så nästa vecka kommer jag bo hos mamma men är tvungen att sova hos pappa. Och som sagt kommer Ester hem sen ska jag klippa mig och på lördag ska jag ha "fetto kväll" med några kompisar & det värsta läxorna börjar ?? men måst sova trött ???

Av natalie lindblom - 21 augusti 2014 07:41

Hejsan, det här är den första tips inlägget jag lägger ut. Kommer lägga ut en sån här inlägg varannan dag.

Så idag tipsar jag om 2 st body butter, dem finns att köpa på lager 157. Den affären finns bland annat i Göteborg & Växjö. Jag fick de 2 för 60kr. När jag endå håller på kan jag tips om affären, kan köpa billiga märkes kläder.??

Av natalie lindblom - 21 augusti 2014 07:33

Hej, idag vaknade jag lite sent så hann inte göra en så jätte god frukost men bilden kommer där nere?? Idag kommer ixå det första tips inlägget, har lagt ner några av min favorit produkter i en låda och kommer dra en varannan dag och skriva lite om den produken. Herrå???

Kall oboy, 2 st kannelknäckebröd, en tomat, fläder & äpple yogi med müsli.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards